Slapphet

AVE!!

Dagen börjar med att man halvt död släpar sig upp ur sängen kl 12 vilket för
mig är väldigt sent. Jag sätter mig vi dator å spelar lite DotA. Sedan sticker
jag in mot stan och estraden för att se på när vår kära vän Linnéa har dans
uppvisning, jag tyckte det såg riktigt bra ut, men hon höll inte med.

Sedan blev det lite promenader på staden som slutligen ledde till att en
gitarr till GH3 inhandlades, och ett lite volleyboll spelades uppe på söder.
tog mopeden hem runt 6 och kom hem till en underbar händelse, min bror
gick hemifrån. Efter en stund vid datorn var det varma mackor till middag
vilket var väldigt gott. Och lite Wc3 var det som avslutade stunden innan jag
fick för mig att skriva detta, det blir väl tv sen sängen inom den snaraste framtiden.

AVE SALUTOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0