Nyköping

AVE!!

Morgonen började bra med en försovning, tack till joel som ringde och
väckte mig 10 min innan samling : P Jag tog mig sedan till Nynäs vallen där en buss väntade 

Jag har suttit i bussen cirka 9 timmar totalt idag, det är tröttsamt
speciellt när den delas med ett PeeWee lag innehållandes 11 åringar

Denna bussem tog oss iallafall fram och tillbaka till Nyköping där
RIKTIG fotboll utspelade sig. Det gick inte jättebra för vårat
lag. Vi förlorade med 30-0 inte allt för stor förlust och laget var riktigt nöjda
med sista halvan av matchen, då det blev 2-0 och defence höll nollan :D

Sen bar det av hemåt där jag hoppades på att få slumra ett tag,
 men obekväma säten å 11 åringar gjorde att det inte blev någon
sömn alls och jag gick därför över till att dryga med killarna å sno deras
ballonger. : P

Äntligen hemma sitter jag nu å är jättetrött.
medans jag skriver på en värdelös blogg.

AVE SALUTOR!

Kommentarer
Postat av: Am.Fotboll är inte brottning!

Amerikansk fotboll är fan inte riktigt fotboll. Det är mer som brottning och inget flyt i spelet. Sen på riktig fotboll har man sjungande supportrar och inge jävla cheerleaders eller feta äckel med matchtröjor och pajashattar!

2008-05-14 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0