Handikapp?

AVE!!

Då var det väl dax att skriva på bloggen igen då. Det ska väl börja med
att berätta att matchen i helgen gick jättebra om man ser det ur lagets
synpunkt, ur min synpunkt blev det sämre, har stukat foten. Det gör inte
ont men det är otymplig att ha och göra med just nu. Vi förlorade bara
med 32-26, det var en jämn match som avgjordes av domarna, nu ska
man inte klaga på dem men jag gör det ändå för de SÖG!

Denna veckan i skolan har varit och kommer bli hur slapp som helst.
Alla lärare ställer in sina lektioner och det är nästan bara betygsinfon,
kvar i alla kurser. Det är fett NICE!

Det för övrigt bara 2 DAGAR KVAR! Sen bär det av mot huvudstaden
och troligen Kiss sista konsert i sverige. Med trevligt sällskap av Joel och
Tessan blir nog detta underbart!

Det som borde nämnas att jag ser en viss tendens till att alla gillar att
mobba den lilla fluffiga saken vi namn Elin a.k.a. Fluff. Det börjar att man
kastar en kudde på henne :P
Det slutar i ett kuddkrig alla mot henne. Det slutade med att Joel slog en
stol på armen på mig sen sprang han rakt in i väggen :P Jocke gav upp
p.g.a. Dammet i luften och ont i skallen tackvare mina eminenta slag.

De var kul iallafall tack för idag!

AVE SALUTOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0