Förstått!

AVE!!

Som jag visste så faller denna bloggen ut ur mitt huvud,
Det blir bara inte av att jag skriver i den.
Men just nu känner jag att jag har tillräckligt tråkigt för att göra ett försök.

Vad har hänt sen sist?
Troligen en massa saker, majoriteten ni inte orkar läsa men inte heller
att jag orkar skriva om dem. De stora grejerna är väl att jag i egen hög
person just har blivit myndig, dvs. 18år.
Detta firades först av mina släktingar, och helst av min mor som
tyckte att jag skulle drick massa öl, vin och cider. Jag höll mig undan,
tycker inte det passar allt för bra med en packad 18:åring på ett tårtkalas.
Dagen efter kom det kuligt folk förbi och vi åt kött och potatisgratäng tills
folk gått upp ett antal kilogram. Sedan blev det film och det blev en almänt
lyckad kväll.
Tack till er alla :D

Nästa grej är väl att dispansen inte hitta hem till mig, så det var bara att ge
upp att få spela med Gefle red devils U-17 lag. Så det blev bara att kliva
ett stort steg uppåt, mot A-laget.
Det ska nog bli kul, vi har match på lördag emot Nyköping.
Så vi åker nog rätt tidigt.
Men det kommer bli kul som FAN!

Jag vill passa på att säga grattis till er andra som också blivit äldre
under min frånvaro från bloggen:
Linnéa 16år, Vera 19år, Tessan 18år och även Joel har blivit stor 18år.

Ja det är väl allt för nu. På min mig gärna att skriva på bloggen
genom msn eller något annat än kommentarer, de glöms lätt att kolla.
Tack Tessan för att du påminde mig.
Å du anonyme, det gör inget om du säger vem du är.
Det skulle vara trevligt.

AVE SALUTOR!


Kommentarer
Postat av: My

YAAAAAAAY! DU HAR SKRIVIT NÅGOT! :D

och.. joel blir aldrig stor ^^

2008-05-08 @ 17:59:38
URL: http://pulpyozone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0