FETT NICE!

AVE!!

Igår var det Kiss som regerade i mon skalle.
Kl 8 vaknade jag bara för att jag var så nervös, ingen aning varför
men det var jag.Jag fixade ordning biljetterna, och begav mig in mot staden.
Åke buss från gävle till stockholmstadion tog 2 timmar och 20 minuter.
Där hittade vi Tilda å annat folk efter ett tags letande. Vi begav oss sedan
för att hitta billig mat och hamnade på stureplan, inte allt för lyckat.
Kön var kortare än jag trodde, och det tog bara 30 minuter att komma in typ.

Konserten var hur bra som helst, tycker synd om er stackare som gillar kiss
men inte var där. De var underbara och publiken var galen. Det fanns
ingenstans på jorden jag ville vara just då!

KISS! Tack för en underbar konsert som kommer finnas i mitt minne resten av livet <3

AVE SALUTOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0