Carbonic Warfare

AVE!!

Nu var det ett tagsen, å vad har hänt egentligen?

Vi har spelat match mot Westerbotten Huskies
I vilken jag tydligen fick in en skitsnygg tackling, visste inte änns vad jag gjorde
men det funkade :D
Matchen gick bätte än mot nyköping för min del.

Sen har det väl varit händelse torka, fett skön träning i torsdags.
Skulle träna på att tacklas, det smäller ganska bra då :D

Baseboll på gymnastiken med Nv1c var en lyckad grej, det gick bra för många
My som var helt nere för att hon inte skulle träffa bollen gjorde det på första försöket
Grattis my. Lite olyckligare gick det för Jokke (Jakob?) som fick en boll rakt i ansiktet
Men det gick rätt bra ändå.

En inställd naturvetarkväll med familjen blev istället en mysig filmkväll med folk.
Då vi såg Mr. och Mrs. Smith rätt udda men cool film.
Detta ledde senare till att jag åkte hem å sov.
När man vaknar sätter man sig vid datorn, och min bror vid den andra
Varav jag hittar en avlång kartong som jag börjar slå på min bror med för
att retas :P.
Han springer upp och hämtar ett skohorn i plast å sen var kriget igång.
Kriget slutade med att min kartong hade delats i fyra delar. men det var rätt kul ändå.

Ps. Skohorn går det att snärta på ganska bra med *ont på armarna* Ds.

AVE SALUTOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0