Som vanligt!

AVE!

Tribute to you all!
Som vanligt blir man ensam fram emot kvällen.
Så börjar tankarna gå. För att slippa sånt sätter jag på MP3:n.
Låten "Send me an angel" med Scorpions startar.

Jag undrar varför har ingen skicket en ängel att hjälpa mig med mitt liv.
Efter att ha legat där och lyssnat och funderat i ca 30 min, kommer jag på att det redan finns en ängel som hjälper mig. Det är till och med så att det inte är en ängel det är flera stycken.

Jag tackar er allihop att ni finns.
Älskar er alla! <3

AVE SALUTOR!
// Tacksam!

Kommentarer
Postat av: My

Jimmy, du ska veta att jag finns här för dig i vått och torrt. You may not believe me but it's the truth! Du kan prata med mig om vad som helst, jag lovar jag kommer lyssna.

2008-01-08 @ 19:22:06
Postat av: expert

ojj ojj så jävla synd om dig då, tänk på barnen i afrika dom har det då fan så mycket svårare

2008-01-11 @ 23:21:42
Postat av: Leafen

Men som om man orkar bry sig om dem, man borde men vem gör det? Jag vill ta itu med mina problem innan andras.

2008-01-15 @ 23:01:48
URL: http://Leafen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0