Slask!

AVE!!

Jaa idag låg man i sängen till kl elva. Det va ju underbart.
Sedan va det bara att äta frukost å packa väskan för att dra ut mot Norrsundet.
Jävlar va det regna och snöa på vägen dit.
När man kommer fram snöar det uta helvete.
Oj, borde nog säga vad jag skulle göra där.
Skulle springa linje på en div. 4 match och tjäna 325 kr.

Började med att spela lite gris. Eller ja, för er som inte vet va det är.
Det är typ som att trixa med en fotboll fast på tre personer.
Den som missar/slår en dålig boll får en bokstav. när man fått G R I och S är man ute.
Jag förlorade ju som vanligt. Plus att jag lyckades halka å landa med ryggen i allt slask. :S *blöt*
Det blev mycket snack om att ställa in matchen men då skulle vi domare inte fått nå pengar
så vi bestämde oss för att starta matchen iallafall.
Efter mycket gnäll så var matchen slut. slutade 1-4 (Norrsundet-Huge:2)

Bara byta om och åka hem.
Tack vare en bra bil förare var vi hemma på 18 min, istället för 40 som det borde ta.
Jaa det är väl det som hänt idag. Eller jo körde en fin vurpa :P tror jag va i luften över en sekund asså.
Aja Tack för mig

AVE SALUTOR!
// Blöt å trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0