Ett tag sen sist

AVE!!

Jo nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen.
Det mesta av den tiden som flytt har jag använt
till att röra på mig, och besöka trevliga platser
där jag inte varit på flera år.
Detta vill säga att jag har varit och dömt hockey.

Jag har fått åkt runt lite på Testebovallen
Det var ett tag sen. Och jag mötte värsta no-lifern
Har dömmer tydligen 1.22 matcher/dag i snitt.
För mig betyder det, "jag har inget liv".

Jag har varit och dömt Div.3 för första gången.
Och debuten började bra bortsett från finaste vurpan denna säsongen
Jag typ flög, landade på armbågar och skalle. Ont som fan!

Sen fick man ju ett samtal från tillsättaren, han tyckte
att jag skulle få dömma lite bättre lag så han 
gav mig en tillsättning på en J-18 Elit.
Fort gick det, men man hinner ju med :D

Idag är det måndag, jag sitter här i datasalen :D
Har inte så mycket att göra just nu.
Hoppas det händer något när alla slutar.

AVE SALUTOR!
// Domarn

 

Kommentarer
Postat av: ronja

vad menas med 1.22 matcher/dag i snitt ? o.O genomsnitt eller ? jag är käs xD

2008-01-21 @ 19:29:59
Postat av: Mads

Lägg ner domarkarriären istället för att skryta!

2008-01-21 @ 20:31:11
Postat av: Leafen

joo det är ett genomsnitt.

2008-01-21 @ 22:07:34
URL: http://leafen.blogg.se
Postat av: Karin

cool!

2008-01-22 @ 18:48:00
URL: http://fulabrallor.blogg.se
Postat av: Mats

Lägg ner, du är pinsam!

Vi vet att det där inte stämmer..

2008-01-27 @ 21:25:46
Postat av: Leafen

Jaha du "Mats", vad är det som inte stämmer då?

2008-01-28 @ 21:06:52
URL: http://Leafen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0